Vincent Nolf wordt nieuwe CEO en gedelegeerd bestuurder van de CASA International NV groep.

Olen, 24 april 2023 – Vanaf 25 april 2023 start Vincent Nolf als nieuwe CEO van CASA International NV. Hij volgt hiermee Giane Van Landuyt op die 7 jaar aan het roer stond van de internationale winkelketen.

Vincent Nolf heeft al jaren ervaring in retail en was recent nog CEO van METRO/MAKRO Cash and Carry Belgium. De heer Nolf zal zich als gedelegeerd bestuurder van CASA focussen op de verdere ontwikkeling van CASA als pan-Europese interieurwinkelketen en haar omnichannel-strategie.

Vincent Nolf - CEO CASA International NV

“Ik verheug me erop om deel uit te kunnen maken van zo’n mooie organisatie als CASA International. Ik ben onder de indruk van het werk dat de teams de afgelopen jaren hebben verricht om het merk in de respectievelijke landen te herpositioneren en ik ben overtuigd van het enorme potentieel dat de Home & Living sector biedt in een omnichannel perspectief. Ik kijk ernaar uit om de teams van CASA International op de werkvloer te ontmoeten en met hen verder te bouwen aan de volgende commerciële en economische hoofdstukken van dit geweldige bedrijf”, zegt Vincent Nolf, CEO van CASA.

We willen Giane Van Landuyt graag bedanken voor de afgelopen 7 jaar, waarbij ze niet alleen de architect was van de herpositionering van CASA, maar ook de stuwende kracht achter deze noodzakelijke transitie.

Over CASA International

Met ruim 40 jaar ervaring en zo’n 450 winkels in maar liefst 8 landen is CASA uitgegroeid tot een inspirerende en toonaangevende speler in de interieursector. De CASA-groep stelde over 2022 ruim 3000 medewerkers te werk. Met een duidelijke positionering, vernieuwde collectie, herwerkt winkelconcept en e-commerce strategie zette CASA zich de laatste jaren opnieuw op de kaart.

Voor meer informatie: www.casashops.com

Persberichten in je mailbox

Over CASA newsroom

CASA is een eigentijdse internationale interieurwinkelketen, met vestigingen in 8 Europese landen en ruim 500 winkels, zowel filialen als franchisenemers. Bij CASA komt het thuisgevoel op de eerste plaats. Met een kwalitatief aanbod aan decoratieve en functionele interieurartikelen willen we onze klanten meer laten genieten van het leven thuis. Om dit te bereiken, kiezen we voor betaalbare feelgoodproducten in ons gamma decoratie- en geschenkartikelen, huishoudtextiel, keukenaccessoires en meubelen voor in en rond het huis. Interieurtrends volgen we op de voet, waardoor we ons assortiment verrassend en inspirerend houden. We zetten in op een fris en dynamisch imago, met aandacht voor een wisselend seizoenaanbod.

Domuslaan 4 2250 Olen België

casashops.com